24 mars 2012

God middag !

Igår blev det mys för hela slanten. På eftermiddagen gick jag ut på lekplatsen för Tessan och Alicia var där, sen efter en stund kom mamma också. Jag lekte massa med lisan, åkte rushkanan och gunga. Mamma gunga mig lite och jag höll på att spy. Det är ju lääänge sen jag gjorde sånt. haha! Trodde aldrig att gungan skulle sluta gunga!
Sen gick jag in och gjorde mig iordning, sen körde jag och Mattias och hämtade william. Där sprang massa kossor på vägen! Anna vet vad jag pratar om ;) haha! Trodde jag skulle skita på mig när en kossa bara travade ut på vägen. Sen körde vi hem och lagade mat. Fläskfile, pommes och b-sås ;) mums! Riktigt fredagsmys :)

Idag blir det jobb, sitter här och väntar på bättre tider. Jag hoppas på ett lugnt pass :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha dom jävla kossorna :p där var invasion av dem i går! flytta sig?! nähä..vad är det?!:p

2012-03-29 @ 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0