7 mars 2012

God förmiddag!
Solen skiner och det är min sista jobbdag, sen är jag ledig i två dagar, och sen jobba helgen. Yeah :)
Gissa vem som blev stoppad på Kvantums parkering igår och fick böter av polisen? Pauline Olsson så klart. Biljävlen var inte skattad.. suck. När jag körde in på parkeringen så såg jag att dom stog till vänster och tänkte "tänk om dom tar mig idag?" Sen körde jag in och valde en plats, precis när jag hade gått ut från bilen och skulle låsa, så kommer pikebussen och ställer sig bakom mig "Körkort tack! Är det din bil? Vems är det? Bilen är inte skattad" Jag fick hoppa in i bussen och ringa Mattias. Polisen var jätte trevlig och skoja med mig, det är ju deras jobb och jaga bilar som våra. Men så irriterande att man är så slarvig ändå! Jag gick sen in på Ica, irriterad som ett bi. När jag ställer mig i kön och ska betala så ställer sig det jävla äcklet bakom mig, jag skulle kunna spy! Låt mig va, avstånd på minst tio meter tack!
Sen körde jag hem och beklaga mig. Ingen bra start på dagen. Men iväg till jobbet och det passet gick bra, mattias sov när jag kom hem :P Snutte gubben <3
Nu ska jag ut och röka, och sen ta det lugnt innan jag ska köra till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA och du som varnade mig om skattningen! :P Vad hände nu då? Böter?

2012-03-07 @ 21:12:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0