Städa städa.

Varför skulle det bli fint väder innan när jag började städa? Skulle man ju varit ute i stället. Men jag vill också ha ett rent hem och rena kläder.
Huvudvärk har jag också, känner stressen redan att jag ska börja jobba imorron igen, bara tre dagar sen är jag ledig igen. Jag och älsklingen ska faktiskt ha en dejt :) Vi har kind of hoppat över den biten innan vi blev tillsammans, så vi tar det nu istället . haha! Kan vara skönt att bara ha en kväll för oss själva, det har varit rätt mycket på det senaste så det är skönt att kunna slappna av också. Vi har varit tillsammans i över 6månader, tänk vad tiden går fort <3 Älskar dig otroligt mycket Mattias !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0