Vem är jag?

Namn: Pauline Olsson
Ålder: 24

Ursprung: Sverige. Men också österrike, Jugoslavien och Danmark. *stolt*

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg halvvaken och fundera på om jag skulle stiga upp.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på mitt nya favoritprogram "Acution Kings" på Discovery
Det sista du sa högt: Bra fråga, jag brukar inte höja rösten?
Det senaste någon sa till dig: Vi ses sen.. Haaaj!
Vad har du druckit idag: Oboy :)
Vad var det senaste du åt: Budapest bakelse.
Vad var det senaste du köpte: Ett par örhänge.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Av trä..
Vad är det för väder hos dig nu: Sol ute, vårkänslor!
Godaste glassmaken: Carte Dor Strawberry & cheesecake tror jag att den heter :D Eller Rasberry?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja :)
Sover du tungt:
Nej, vaknar väldigt lätt för minsta ljudet.
Drömmer du mardrömmar:
Jag drömmer konstiga drömmar.
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag :)
Favoritklädsel: Leggings och en bekväm tröja eller tunika :)
Vad ser du om du tittar till höger: Mina elvis tavlor!
Vad gör dig glad just nu: Min pojkvän, min fina familj, mina vänner, min bil och att jag har ett jobb som jag trivs med!
Vad ska du göra härnäst: Göra mig iordning för en runda i byn.
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Lite små seg, men taggad ändå.
Hur många kuddar sover du med: Två, en som huvet ligger på och en som står bakom. I know, jag är konstig :)
Morgon eller nattmänniska: Jag vill vara morgonmänniska, men jag lyckas aldrig :P
Vad är viktigast för dig: God hälsa till alla och mig själv.
Är du kittlig: NEJ! Varje gång mamma ska kittla mig på revbenen så skriker jag av smärta :P
Snarkar du: Ja
Stjärntecken: Vattuman.
Stökigt eller välstädat: Välstädat! Får panik om det är stökigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0