3 Februari 2013

God kväll gott folk!

Just nu sitter jag här i soffan med matkoma. Tacos blev det på menyn idag, och som vanligt äter man tills man får ont i magen :P
Idag steg jag upp närmare halv tio. M hade somnat på soffan inatt så jag fick hela sängen för mig själv, heeela natten :D Ganska ensamt, så jag rekomenderar det inte. Jag vaknade inte förrän halv sju och märkte att han inte låg bredvid mig. Men jag bredde ut mig extra mycket och somnade om igen ;)
Så idag tog vi hem ett hörnskåp som vi målade om, så nu börjar det verkligen ta fart där borta vid "matsalen" hehe. Vi har bestämt om för att bygga ett eget matbord. Skit häftigt kommer det bli!
Nä, nu ska jag fortsätta mysa i soffan med mitt hjärta.. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0