14 januari 2013

God kväll!
 
Idag har varit en bra dag. Mattias var iväg med Jerry i Lund och jobbade lite, så jag hade william hemma. Vi duschade lite och gjorde oss iordning, sen begav vi oss till City gross i Höör och handlade lite. Gud vad jag saknar att ha en frys! Vi har bara kyl/sval, där står en frysbox längst in i garaget, men vi ska först kolla om den funkar. Eller ja, det skulle vi kollat nu i en månad. haha! Alla fall, jag hade kunnat handla hur mycket som helst, jag älskar att hamstra :)
Sen kom vi hem och mös vi lite sen kom Mattias hem. Till mat blev det hemlagade köttbullar, hemlagad potatismos, hemlagad brunsås och lingon. Så uppskattat! Det är en underbar känsla när någon annan säger att man gör god mat. "Jag är lycklig lottad" sa mitt hjärta till mig <3
 
I helgen har jag jobbat. Det är satan vad det är drygt att köra till jobbet! 7,5mils enkel resa. Jag börjar bli måttligt trött på det. Jag trivs väl heller inte bra där heller, så det känns inte roligt att köra dom milen.
 
Imorron kommer mamma, pontus och tessan hit. Så underbart! Synd att inte Lotta kunde följa med, då hade vi alla varit samlade :)
 
Snart blir det äpplepaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0