9 Juli 2013

Jag försöker verkligen bli bättre på att skriva här, men det är svårt :) Jag tycker inte om att skriva via mobilen, för det är så smått och klöddigt. Datorn sitter jag knappt vid, det är typ bara när jag ska betala mina räkningar :)
En jobbedag till en är jag ledig i tre dagar, jobbar helgen, sen har jag semester!! Jobbigt att man ska jobba helgen innan man ska gå på sin ledighet, men what to do?
Jag sov ensam inatt, det var sjukt jobbigt. När man är så van att sova med någon.. Jag vaknade flera gånger på natten, tittade på andra sidan om han var där, men nej :( Som tur träffar jag honom ikväll när jag slutar på jobbet! När man älskar en person vill man bara vara med den hela tiden. Sjukt jobbigt att nu när min semester börjar så jobbar han. Men vi har ju helgerna alla fall :) M <3
Nu måste jag ta hand om disken, sen ska jag köra till jobbet. Just nu är vi på sjukhuset, blev så himla intensivt igår så jag var helt slut när jag kom hem. Skönt då att inte ha så långt :) Men jag hade också velat sova bredvid mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Tes

Jösses har ju inte varit här inne på länge:-)

2013-07-11 @ 22:10:04
URL: http://tezzan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0