4 November 2013

Här sitter jag i mitt kök. Jag har haft lägenheten sen Juni, men det ser ut som att jag flyttade in i förra veckan. haha! Ännu har jag inte fått iordning här, men det är inte så konstigt eftersom jag har spenderat nästan all min tid uppe i huset. 
Jag håller på att laga lite mat, kotletter med potatis och grönsaker.. får se om jag gör någon sås till det. Troligtvis ;)
Troja tassar runt mig, det är så härligt att ha sällskap här. Det är ofta jag säger Izzi till henne, lite skrämmande faktiskt. Jag biter mig i tungan varje gång (!)
 
Idag har jag varit och besiktigat bilen. Den gick igenom! Helt otroligt! Bara en stycken "bra att veta". Dom på YBB är så himla trevliga :) Eller kan det vara för att jag är så söt? haha! Sen körde jag och handlade lite på Olssons Basar, gick en sväng på Elgiganten för jag skulle fråga om dom hade en tv-fot till min tv. Men inte fick jag någon hjälp! Underbemannade idag :P Sen tillbaka till Tomelilla och handla lite på Kvantum. Köpte ett jätte gott surdegsbröd som jag fick provsmaka. Åh herre gud! Ska mumsa lite på det ikväll med en kopp chailatte <3
 
Jag känner mig ganska harmonisk idag faktiskt. Men ändå en liten konstig känsla i magen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0