15 Maj 2014

Här sitter jag på jobbet, lyssnar på snarkningar. Det börjar bli standard att jag uppdaterar på jobbet :)
Jag har ett i-landproblem idag. Igår ringde en av mina chefer och fråga om jag var intresserad av att jobba lite i sommar hos en av mina brukare. "Självklart" var min första tanke. Men nu inatt bläddrade jag igen min kalender och undra om jag verkligen kan. Här har jag världens chans till att verkligen jobba röven av mig i sommar. Ska jag eller inte? Jag kommer jobba dag och natt, bokstavligt talat. Kommer jag klara det eller jag kommer gå in i väggen? Jag känner mig lite stressad, panikslagen men ändå glad. Jag vill ju självklart tjäna pengar och jag behöver verkligen det. Det är ju inte jätte ansträngande jobb, det är ju inte så att jag är servitris längre ;) Men ändå.. det är ju sommar, jag vill njuta av den också. Men va fan .. vad gnäller jag över? Jag ska vara glad att jag har ett jobb! Eller rättare sagt, flera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0