8 augusti 2016

Jag har varit totalt förstörd idag. Det är måndag idag och jag har jobbat hela helgen, plus att jag har tagit på mig två extra nätter nu inatt och onsdagnatt. Alltså jag döör.. det märks att jag har jobbat väldigt intensivt i en månad. Jag är så trött så att jag inte kan somna. Idag när jag kom hem från jobbet, först trodde jag att jag skulle kravera helt. Ingenting va bra, Shanti tog för lång tid på sig på kisserundan, Christian och Junior låg utbredda över hela sängen när jag kommer in i sovrummet. Varmt va där och min plats va äckligt varmt.
Sen blev det massa skrivande med syskonen om släktträffen. Jag somnade tio och vaknade kl tolv pigg som en lärka.. började klödda mer med släktträffen som verkligen har sugit musten ur en. Jag och Veronicka hade planerat så fint.. och så bara kommer där släktingar som vill ändra ocg börja bestämma. Så vi gav upp efter många förklaringar, men inget gick in i huvet på dem. Så jävla otacksamt!
Sen har jag legat i sängen hela dagen i hopp om att jag skulle somna om. Nä icke ! På sin höjd har jag nog sovit en timme. 😥 Jag längtar så förbannat till torsdag då min semester börjar! Jag måste få rätt med sömnen. Detta tar kål på mig. Fy fan alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0