15 Juli 2016

Just det, bloggen finns också ju 😅 Av någon konstig anledning så försvann min blogg app från min startsida på mobilen, så jag tänkte inte på att den fanns. Men kom på det för en liten stund sen, så tänkte att jag skulle skriva ett par ord 😄

Det har väl inte hänt så mkt..

Förra helgen hade vi kalas för mitt hjärta Christian för han fyllde 23år! Så på lördagen hade vi min familj där och på söndagen (då han hade sin födelsedag) så kom hans familj. Det har verkligen jätte mysigt båda dagarna. På söndagen bjöd vi på Pasta Carbonara, jag nojade så mkt att det inte skulle räcka eller att det inte skulle bli gott. Men jag fick inga klagomål 😅

Åååh! Jag har tatuerat ögonbrynen ! Eller ja.. nu ser det inget vidare ut. Men sen när jag har fyllt i dom kommer det bli fabulous 😍

Igår var vi på Tosselilla med svärmor, Nelly, Pia, Chris och Emelie med bebismage. Det var verkligen år och dagar sen jag va där. Jag skojar nog inte om det är över tio år sen! Men det var roligt 😅 Höjdpunkten var hoppekuddarna, det är dom jag har mest minne av. Det var så roligt att hoppa på dom igen. Jag skrattade så att jag nästan grina och fick knappt luft 😂 Jag gar ju verkligen ingen balans som när jag va yngre, så jag ramlade hela tiden.

Idag har vi hållit på med min volvo. Usch alltså.. jag har bestämt mig för att sälja den. Där kommer bara problem efter problem. Jag vill ju inte för det är min bebis ! Men jag måste tänka på att jag är inte 20 år längre och ska ragga runder med en snabb och brölig bil. Det är dags att tänka på familjebil tror jag 😅😢

Nu ska jag fortsätta jobba.. och försöka hålla mig vaken 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0