27 Juli 2016

Nu är jag inne på min femte natt av sju. Fan vad jag längtar efter att sova i min egen säng en hel natt med Christian 😣😴💖 Jag ska aldrig mer ta på mig så många nätter, det är så påfrestande på kroppen. Att inte få sin sömn som man behöver. Jag sover max fyra timmar när jag kommer hem från jobbet, sen går det inte mer.
Jag hade tänkt att träna denna veckan också. Det har gått åt skogen. Igår avbokade jag alla passen som jag hade tänkt att gå på. Bara just för att jag inte har den energin och motivationen. Men däremot har jag faktiskt gått skogspromenader med Shanti på eftermiddagen när jag har vaknat, så jag har rört på mig ändå.
Jag längtar till fredagmorgon. Då går jag av mitt sista pass för denna veckan! Hela helgen är jag fri, sen i nästa vecka ska jag ha min fem nätters vecka. Alltså hur fan tänkte jag där egentligen? Jag kommer vara helt slut när jag går på min semester. Nåja, vad vore en bal på slottet?
Nu ska jag fortsätta min natt här på jobbet. Åh vad jag bara vill sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0