28 Juni 2016

Jag skulle egentligen ha frivecka denna veckan. Men det blev lite kris på jobbet och här sitter jag igen och jobbar 😅 fast denna gången är det dagtid. Kan va skönt med omväxling, det är rätt slitande att jobba natt. 
Det var ganska lätt att komma upp imorse. Jag trodde att jag skulle försova mig eller vakna i sista sekunden. Men nej då, halv sex ringde klockan och jag somnade inte om! Klockan sju körde jag till jobbet i lugn och ro. Ganska skönt faktiskt 😄 Men jag känner nu att tröttheten kickar in, även om jag har druckit två koppar kaffe ☕😅

Ikväll ska vi till mamma och Mattis, de har kommit hem från tre veckor i Österrike. Så de ska bjuda på lite mat 🍳 

Låt denna dagen gå fort . Jag vill hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0